torsdag 21 mars 2013

21e....

Idag är det den 21 mars och det betyder 3 månader till min födelsedag och midsommar och det kan ju vara kul! MEN det betyder också bara 1 månad tills vi landar på Kastrup... :( känns ju lite tyngre! De positiva med de är ju förstås att se er alla ta emot oss där när vi landat efter en lång flygning och att jag räknar med att våren är kommen i Sverige då! (mest positivt för er kanske?!?)

Annars flyter vardagen på här... Jag tog över Stinas förkylning efter Jenny åkt så nu har det varit träningsvila för mig två dagar.. Rastlösheten är jobbig men jag hoppas min ömma axel har uppskattat vilan. Idag blir det iaf träning igen!

Igår när jag gick till affären efter att ha suttit i värmen och kollat på tjejerna när de tränade fick jag en oerhörd längtan av att vara i kylan 1 timme bara. Ta på sig de skönaste kläderna man har, krypa ner under en filt i soffan hemma på södra Skolgatan! Ååh... Vet att ingen av er där hemma kan förstå den känslan just nu... men sen så gick det över ganska snabbt när jag kom in i affären och deras AC!

Tjejerna verkar kämpa på bra med sina studier. Stina ställer klockan mitt i natten för att gå upp och studera!:) Kristina verkar ha det roligare för hon åker iväg och tar bilder av Fortaleza! :)
Själv försöker jag lära mig lite portugisiska men de är med blandad lycka i det!

Flitens lampa lyser!




Jag gillar ju att beskriva livet i bilder så här får ni några fler att njuta av...


Luiza-Sandrós, Oi och jag på lite poolhäng!

Mentaltränar inför backhoppningssäsongen?
Vem lurar vem?







Så här glad kan man vara efter att ha gjort en blåsfisk i sanden!
Blåsfisk

1 kommentar:

  1. Gud vad härligt ni verkar ha det! Stanna så länge ni kan, här är det fan inte vår än iaf! /Kicki

    SvaraRadera